⏩ CONCURS OPOSICIÓ_Administratiu/va (Informador/a Social)

Publicada: dimarts, 7 d’octubre de 2025

Data fi inscripcions
La data de finalització d'admissió de sol·licituds per a aquesta oferta és
dilluns, 10 de novembre de 2025
L'oferta està actualment en procés.

Data inici inscripcions


14/10/2025

Data fi inscripcions


10/11/2025

Data inici subsanacions


26/11/2025

Data fi subsanacions


10/12/2025

Codi


📋N404/2025/000031

Descripció


⏩ Lloc de treball Administratiu/va (Informador/a Social)

Vacants


2

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PLAÇA

ADMINISTRATIU/VA

Nª PLACES

2

GRUP

C1

CLASSIFICACIÓ 

FUNCIONARIAL

ESCALA

ADMINISTRACIÓ GENERAL

SUBESCALA

ADMINISTRATIVA

CLASSE

ADMINISTRATIU/VA

CATEGORIA

INFORMADOR/A SOCIAL

SISTEMA DE SELECCIÓ

CONCURS OPOSICIÓ 

RETRIBUCIÓ BRUTA ANUAL

29.022,71 € 

HORES

1582 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FUNCIONS

Les funcions que es desenvolupin dependran del lloc de treball a proveir. Actualment les funcions del lloc de treball al qual està associada la plaça són les següents:

  1. Atendre presencial i telefònicament al taulell totes aquelles qüestions per a les quals està facultat/da, filtrar la demanda i realitzar la primera atenció social de les persones usuàries que s’adrecen al servei.
  2. Derivar a primera atenció els casos en què sigui necessària una orientació més continuada, un diagnòstic o un pla d’intervenció que comporti la resolució de la demanda i filtrar al tècnic/a corresponent segons la demanda efectuada.
  3. Donar suport operatiu per a l’elaboració d’informes propis de Serveis Socials.
  4. Filtrar les demandes que arriben des de qualsevol canal (presencial, telefònic o correu electrònic), derivar-les al servei corresponent i fer contenció al taulell, si s’escau.
  5. Gestionar l’agenda dels/de les professionals del servei (donar hores, cancel·lar visites, citar les persones usuàries, etc...).
  6. Informar, orientar i assessorar les persones usuàries sobre els recursos, programes, ajuts o serveis existents, interns i externs, que poden donar una resposta immediata a la demanda plantejada per la persona.
  7. Organitzar i gestionar la recepció i la primera atenció de les persones usuàries.
  8. Realitzar el cribratge d'aquells casos que requereixin una atenció urgent.
  9. Realitzar el registre d'entrada i de sortida de la documentació.  
  10. Realitzar la gravació i modificació de dades en els sistemes informàtics corresponents.
  11. Rebre i registrar les queixes o suggeriments de les persones usuàries al programa informàtic corresponent.
  12. Rebre, classificar i distribuir la correspondencia.
  13. Recollir la documentació necessària per realitzar tràmits del servei, comprovar que es lliura tota la documentació necessària per realitzar el tràmit i fer requeriment de documentació, si s'escau.
  14. Registrar, classificar i gestionar la informació i els documents administratius, així com elaborar bases de dades i documents de treball facilitadors per la tasca encomanada.

Idiomes


Idioma Nivell de titulació
Català C1 (Dominio operativo eficaz)

Documents


Nom Acció
1. Bases
2. BOP
3. DOGC
4. BOE
5. Acord i llista provisional persones admeses i excloses i Convocatòria Prova 1

Comparteix aquesta oferta


Informació sobre Cookies

  • Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per recopilar informació que ajudi a optimitzar la seva navegació web.
  • No s'utilitzen cookies per recollir informació de caràcter personal.
  • Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació o conèixer com canviar la configuració, en la nostra Política de Cookies.