⏩ CONCURS OPOSICIÓ_Administratiu/va (Informador/a Social)

Publicada: martes, 7 de octubre de 2025

Data fi inscripcions
La data de finalització d'admissió de sol·licituds per a aquesta oferta és
dilluns, 10 de novembre de 2025
L'oferta està actualment en procés.

Data inici inscripcions


14/10/2025

Data fi inscripcions


10/11/2025

Codi


📋N404/2025/000031

Descripció


⏩ Lloc de treball Administratiu/va (Informador/a Social)

Vacants


2

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PLAÇA

ADMINISTRATIU/VA

Nª PLACES

2

GRUP

C1

CLASSIFICACIÓ 

FUNCIONARIAL

ESCALA

ADMINISTRACIÓ GENERAL

SUBESCALA

ADMINISTRATIVA

CLASSE

ADMINISTRATIU/VA

CATEGORIA

INFORMADOR/A SOCIAL

SISTEMA DE SELECCIÓ

CONCURS OPOSICIÓ 

RETRIBUCIÓ BRUTA ANUAL

29.022,71 € 

HORES

1582 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FUNCIONS

Les funcions que es desenvolupin dependran del lloc de treball a proveir. Actualment les funcions del lloc de treball al qual està associada la plaça són les següents:

  1. Atendre presencial i telefònicament al taulell totes aquelles qüestions per a les quals està facultat/da, filtrar la demanda i realitzar la primera atenció social de les persones usuàries que s’adrecen al servei.
  2. Derivar a primera atenció els casos en què sigui necessària una orientació més continuada, un diagnòstic o un pla d’intervenció que comporti la resolució de la demanda i filtrar al tècnic/a corresponent segons la demanda efectuada.
  3. Donar suport operatiu per a l’elaboració d’informes propis de Serveis Socials.
  4. Filtrar les demandes que arriben des de qualsevol canal (presencial, telefònic o correu electrònic), derivar-les al servei corresponent i fer contenció al taulell, si s’escau.
  5. Gestionar l’agenda dels/de les professionals del servei (donar hores, cancel·lar visites, citar les persones usuàries, etc...).
  6. Informar, orientar i assessorar les persones usuàries sobre els recursos, programes, ajuts o serveis existents, interns i externs, que poden donar una resposta immediata a la demanda plantejada per la persona.
  7. Organitzar i gestionar la recepció i la primera atenció de les persones usuàries.
  8. Realitzar el cribratge d'aquells casos que requereixin una atenció urgent.
  9. Realitzar el registre d'entrada i de sortida de la documentació.  
  10. Realitzar la gravació i modificació de dades en els sistemes informàtics corresponents.
  11. Rebre i registrar les queixes o suggeriments de les persones usuàries al programa informàtic corresponent.
  12. Rebre, classificar i distribuir la correspondencia.
  13. Recollir la documentació necessària per realitzar tràmits del servei, comprovar que es lliura tota la documentació necessària per realitzar el tràmit i fer requeriment de documentació, si s'escau.
  14. Registrar, classificar i gestionar la informació i els documents administratius, així com elaborar bases de dades i documents de treball facilitadors per la tasca encomanada.

Titulació Requerida


Títol de títol de Batxillerat, Tècnic o equivalent.

Idiomes


Idioma Nivell de titulació
Català C1 (Dominio operativo eficaz)

Documents


Nom Acció
Bases
BOP

Comparteix aquesta oferta


Informació sobre Cookies

  • Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per recopilar informació que ajudi a optimitzar la seva navegació web.
  • No s'utilitzen cookies per recollir informació de caràcter personal.
  • Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació o conèixer com canviar la configuració, en la nostra Política de Cookies.