GRUP
|
A1
|
CLASSIFICACIÓ
FUNCIONARIAL
|
ESCALA
|
ADMINISTRACIÓ ESPECIAL
|
SUBESCALA
|
TÈCNICA
|
CLASSE
|
TÈCNICA SUPERIOR
|
COMPLEMENT DE DESTÍ
|
9.750 €
|
COMPLEMENT ESPECÍFIC
|
22.476 €
|
DEDICACIÓ HORÀRIA ANUAL
|
1582
|
FORMA DE PROVISIÓ
|
Concurs
|
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
✅FUNCIONS
Les funcions que es desenvolupin dependran del lloc de treball a proveir. Actualment les funcions del lloc de treball al qual està associada la plaça són les següents
1. Organitzar i gestionar els recursos humans, econòmics i materials de què disposa la unitat d’acord amb les directrius generals i els objectius definits.
2. Determinar i parametritzar els indicadors en funció dels objectius assumits per la unitat i realitzar el seguiment i actualització periòdica dels instruments d’avaluació de gestió.
3. Dissenyar i coordinar la programació anual de la unitat en funció del pla de mandat, la normativa legal vigent i les directrius tècniques i polítiques que es defineixen des de l’àrea.
4. Supervisar i avaluar el conjunt de serveis, projectes i activitats que es desenvolupen en el seu àmbit de competència (costos, terminis, qualitat, adequació funcional a les sol·licituds...).
5. Editar i/o supervisar les relacions valorades i certificacions mensuals d’obra i/o factures d’assistència tècniques contractades, d’acord amb els procediments establerts, validant-les o proposant el seu rebuig. Paral·lelament establir canals de control i negociació amb les empreses, amb l’objectiu d’aconseguir el tancament econòmic ajustat de les obres.
6. Coordinar i organitzar la redacció i revisions periòdiques del Pla de Mobilitat Urbana i de l’Ordenança tècnica reguladora.
7. Supervisar els expedients, tècnicoadministratius relatius a projectes vinculats a la mobilitat i mantenir actualitzada la base de dades de gestió operativa d‘aquests projectes, incorporant la totalitat de informació generada, assegurant la seva disponibilitat en tot moment i permetent així la seva posterior explotació eficient per part de les unitat corporativa de comunicació i la direcció.
8. Supervisar i controlar les funcions i tasques desenvolupades pel personal directe de les empreses adjudicatàries i representar a l’àrea en el controls dels projectes de mobilitat.
9. Proposar la inclusió d’altres actuacions o projectes en el cas de detectar-ne anomalies en el funcionament de la mobilitat urbana o si cal recomanar la seva revisió o adaptació a la normativa vigent.
10. Assessorar i donar suport tècnic a l’organització i l’equip polític en l’àmbit de la seva competència, per exemple a la Comissió municipal de Mobilitat en temes de trànsit i seguretat vial, transports públics, aparcaments i promoció de l’ús de la bicicleta.
11. Representar a l’organització davant les administracions i altres institucions i col·lectius en els continguts i activitats pròpies del seu àmbit de competència.